קידום אתר וורדפרס DIY עשה זאת בעצמך

רוצה לקבל עדכונים?

קידום אתרים אורגני הוא אסטרטגיית השיווק היעילה והמקיימת ביותר

קידום אורגני הוא סוג קידום שלא עולה כלום. זוהי דרך להציג את אתר האינטרנט של העסק שלך בפני אנשים מבלי לבזבז כסף.

ישנן דרכים רבות לקדם את האתר שלך בחינם, אבל זה דורש זמן ומאמץ מצידך. דוגמה טובה אחת לכך היא קבלת קישורים נכנסים מאתרים אחרים בעלי סמכות גבוהה, מכיוון שקישורים אלו יעזרו להגביר את הדירוג הכולל שלך במנועי החיפוש.

ערוצי מדיה חברתית כמו טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם יכולים להיות דרך מצוינת לקדם אתרים באופן אורגני על ידי מתן זרם קבוע של תכנים ועדכונים לעוקבים אחר העסק שלך.

כדי להבטיח שהעסק שלנו יהיה תחרותי במרחב המקוון, חשוב לקדם את האתר שלנו. פעולה זו תעזור לנו להגיע לקהל גדול יותר ולייצר יותר לידים.

קידום אתר האינטרנט של העסק שלנו הוא דרך מצוינת להגביר את הנראות שלו במנועי החיפוש. זוהי גם השקעה שיכולה להשתלם בטווח הארוך! והחלק הכי טוב – אין עלויות הקשורות לקידום מסוג זה.

קידום האתר אורגנית הוא חלק חשוב בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. זה לא דבר חד פעמי, אלא תהליך מתמשך שצריך לבצע על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

קידום ושיווק אורגני לאתרים יכול להתבצע באמצעות מדיה חברתית או בלוגים. כמו כן, חשוב לוודא שבאתר שלכם יש את כל הדפים הדרושים כגון דף יצירת קשר ואודותינו.

קידום אורגני יכול להיעשות בהרבה דרכים:

  • באמצעות מדיה חברתית: אתה יכול לפרסם על העסק שלך בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, טיקטוק או כל ערוץ מדיה חברתית אחר.
  • באמצעות SEO: אתה יכול ליצור מאמרים באתר שלך ולגרום להם לדרג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל או בינג על ידי שימוש במילות מפתח שאנשים מחפשים.
  • באמצעות ערוצים מקוונים אחרים: אתה יכול להשתמש בשיווק תוכן כדי ליצור פוסטים בבלוג או סרטונים שיופצו בפלטפורמות שונות כמו יוטיוב ופייסבוק.

לא ניתן להדגיש מספיק את החשיבות של קידום אורגני לאתרים

זוהי הדרך המשתלמת ביותר להגיע ללקוחות, והיא דורשת הרבה פחות זמן ומאמץ משיווק ממומן או כל פרסום אחר בתשלום.

ישנן דרכים רבות לקדם את האתר שלך באופן אורגני. אפשר להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין כדי להגביר את המודעות למותג שלך ולגרום ליותר אנשים לבקר באתר שלך.

אפשר גם לשתף פוסטים על החברה שלך בבלוג האישי שלך או כל פלטפורמה אחרת של מדיה חברתית שיש לך חשבון בה.

קידום אורגני לאתרים לא רק יעזור לך לקבל יותר תנועה אלא הוא גם יעזור לך לקבל דירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). הסיבה לכך היא שמנועי חיפוש כמו גוגל ובינג רוצים שאנשים ימצאו תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר עבורם מהר ככל האפשר, ולכן הם מדרגים גבוה אתרים שכבר פופולריים.

תהליך הקידום האורגני הוא תהליך איטי ויציב, אך זוהי הדרך היחידה להצמיח עסק מבלי להוציא המון כסף.

קידום אורגני יכול להתבצע באמצעות כתיבת תוכן, מפה לאוזן, או אפילו באופן אישי

חשוב לקדם את האתר שלך כי זה יעזור לך לקבל יותר ויותר תנועה ובהמשך לתרגם אותה ללידים, מכירות או תעסוקה ובשורה התחתונה – ליותר כסף. אם לא תקדם את האתר שלך אז לא יהיו לך מבקרים ואף אחד לא יידע על קיומו העסק שלך.

אתר אינטרנט הוא ייצוג של העסק ולכן גם מאוד חשוב שיהיה מעוצב טוב, יעניק חוויה טובה עבור הגולש וגם יתן לו ערך שיגרום לו להשאר ולחזור בעתיד. כשמדברים על קידום אורגני, מדובר על שימוש בשיטות טבעיות לשיפור הנראות של אתר אינטרנט עבור הגולשים באתר וגם עבור מנועי החיפוש.

דוגמאות לחלק מהדרכים לעשות זאת:

  • קבלת חברת קידום אתרים מומחית לבצע אופטימיזציה בדף
  • בניית קישורים נכנסים באמצעות בלוגים מארחים וקמפיינים לבניית קישורים

קידום אורגני הוא הדרך הזולה והטבעית ביותר לקידום אתר אינטרנט. זוהי אסטרטגיה המסתמכת על תוכן האתר כדי למשוך מבקרים, ללא שימוש בפרסום בתשלום.

ישנן דרכים רבות לקדם את האתר שלך באופן אורגני. חלק מאלה כוללים:

  1. פרסום אורח באתרי אינטרנט אחרים בנישה או בתעשייה שלך
  2. יצירת ניוזלטר בדוא"ל למשיכת קוראים ומנויים
  3. בניית סמכות באמצעות פוסטים ברשתות חברתיות ושיווק משפיענים
  4. יצירת אינפוגרפיקה, סרטונים או סמינרים מקוונים
  5. כתיבת בלוג על נושאים הקשורים לעסק שלך

קידום אורגני הוא תהליך של קידום אתר ללא שימוש במודעות בתשלום

ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך הדרך היעילה ביותר היא ליצור תוכן איכותי ולהפיץ אותו ברשתות החברתיות.

ישנן סיבות רבות מדוע עסקים צריכים להשתמש בקידום אורגני עבור אתרי האינטרנט שלהם. אחד מהם הוא שהם יכולים להגיע לקהל רחב יותר מבלי להוציא כסף על פרסומות. סיבה נוספת היא שהם יכולים ליצור אמון עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם מכיוון שהם לא צריכים לדאוג לגבי מראה של עסק שיוצר ספאם לאנשים עם מודעות לא רלוונטיות.

קידום אתרים אורגני הוא תהליך שעלול לדרוש זמן רב ויקר. ישנם צעדים רבים שכדאי לנקוט על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

הצעד הראשון הוא להיפטר מתוכן לא רלוונטי ולייעל את האתר שלך לנראות במנועי החיפוש. השלב הבא הוא יצירת תוכן באיכות גבוהה, שימשוך יותר מבקרים ויגדיל את זמן השהייה באתר שלך. כדאי גם ליצור פרופילי מדיה חברתית, לפרסם מאמרים באתרים אחרים, לשלוח את האתר שלך למדריכים ולאתרי אינקדס וכדומה.

חשוב לוודא שאתה מתמקד במדדים הנכונים. ישנם שלושה מדדים עיקריים שאליהם משווקי תוכן צריכים לשים לב כאשר הם מנהלים קמפיין קידום אתרים אורגני: תנועה, שיעורי המרה והכנסות.

כמו כן, חשוב לזהות באיזה סוג תוכן קהל היעד שלכם מתעניין. הדבר יעזור לכם ליצור עבורו תוכן רלוונטי יותר ויגדיל את הסיכוי שלכם לקבל שיעור המרה גבוה יותר.

חשוב לזכור, קידום אתרים אורגני הוא תהליך שיכול לקחת הרבה זמן עד שתראו תוצאות. זה לא משהו שיקרה בן לילה. עם זאת, ישנן כמה פעולות שניתן לבצע כדי להגדיל את הסיכוי לקבל דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש וגם יותר תנועה שמגיעה לאתר.

סעיף זה מסכם פעולות שיש לבצע בקידום אתרים אורגני. אלו כוללים:

  • מחקר מילות מפתח
  • בניית קישורים נכנסים
  • שיווק באמצעות תוכן

הדבר הבסיסי והחשוב ביותר לעשות הוא לוודא שלאתר יש אסטרטגיית SEO נכונה.

השלב הבא יהיה נוכחות במדיה חברתית בכל הפלטפורמות הגדולות. חשוב גם ליישם אסטרטגיית שיווק תוכן עם בלוגים, פוסטים במדיה חברתית ושיווק בווידאו. לבסוף, מומלץ לבצע קמפיין שיווקי במייל כדי להרחיב את התפוצה ככל הניתן.

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
פינטרסט
וואצאפ
העתקה

מאמרים נוספים

פיתוח לוורדפרס

ארגז הכלים של מפתח וורדפרס

כל מה שצריך בשביל להתחיל פרויקט עיצוב או פיתוח וורדפרס במקום אחד בכל פעם שאנו מתחילים פרויקט וורדפרס חדש או

כניסה